Jako integrator systemów teleinformatycznych proponujemy Państwu rozszerzone pojęcie serwisu obejmujące oprócz standardowych napraw sprzętu także konsultację i pomoc w utrzymaniu systemów.
Nasze podejście do problemów z którymi borykają się nasi Klienci oddaje jedno słowo w języku angielskim – outsourcing. Oznacza to wykluczenie z organizacji przedsiębiorstwa pionu informatyki i przekazanie go do zewnętrznego usługodawcy. Pozwala to zmniejszyć zakres działania firmy i skupić się na jej głównych celach biznesowych. Chcemy pomóc swoim Klientom w pełnym i bezbolesnym wdrożeniu outsourcingu.
W ramach oferty outsourcing’owej proponujemy – oferując szeroki wachlarz usług doradczych i wspomagających, zapewniamy doświadczoną kadrę kierowników projektów, analityków, inżynierów i techników. Mogą oni pracować u naszych Klientów na bazie stałych lub czasowych kontraktów. Nasi konsultanci udzielają porad, asystują Klientom w zakresie możliwości wykorzystania współczesnych technologii i rozwiązań, jak np:planowania strategii bezpieczeństwa, realizacja sieci rozległych, zarządzanie przedsiębiorstwem przez Internet czy multimedia.