Jako integrator systemów teleinformatycznych proponujemy Państwu rozszerzone pojęcie serwisu obejmujące oprócz standardowych napraw sprzętu także konsultację i pomoc w utrzymaniu systemów.
Jako integrator systemów teleinformatycznych proponujemy Państwu rozszerzone pojęcie serwisu obejmujące oprócz standardowych napraw sprzętu także konsultację i pomoc w utrzymaniu systemów.
Nasze podejście do problemów z którymi borykają się nasi Klienci oddaje jedno słowo w języku angielskim – outsourcing. Oznacza to wykluczenie z organizacji przedsiębiorstwa pionu informatyki i przekazanie go do zewnętrznego usługodawcy. Pozwala to zmniejszyć zakres działania firmy i skupić się na jej głównych celach biznesowych. Chcemy pomóc swoim Klientom w pełnym i bezbolesnym wdrożeniu outsourcingu.
W ramach oferty outsourcing’owej proponujemy – oferując szeroki wachlarz usług doradczych i wspomagających, zapewniamy doświadczoną kadrę kierowników projektów, analityków, inżynierów i techników. Mogą oni pracować u naszych Klientów na bazie stałych lub czasowych kontraktów. Nasi konsultanci udzielają porad, asystują Klientom w zakresie możliwości wykorzystania współczesnych technologii i rozwiązań, jak np:planowania strategii bezpieczeństwa, realizacja sieci rozległych, zarządzanie przedsiębiorstwem przez Internet czy multimedia.
Serwis i utrzymanie – Jako integralny element naszych usług oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zapewniamy także utrzymanie urządzeń i systemów, a także pełen zakres usług pogwarancyjnych, w ramach stałych umów serwisowych. Zajmujemy się rozwiązywaniem problemów o dowolnym stopniu złożoności. Dbając o dobro naszych Klientów oferujemy czas reakcji zespołów serwisowych już od 4 godziny po zgłoszeniu awarii przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. W imieniu naszych klientów projektujemy, instalujemy centra komputerowe, sieci teleinformatyczne i oprogramowanie, oraz prowadzimy ich codzienną działalność i utrzymanie. Realizujemy kompleksowe zarządzanie systemami i urządzeniami telekomunikacyjnymi, komputerowymi, sieciowymi, oraz oprogramowaniem.
Doradzamy w najróżniejszym zakresie w celu optymalizacji rzeczowej, zasobów, finansowym i czasowym. Proponujemy rozwiązywanie problemów od początku do końca.
W ramach osobnej umowy proponujemy pełną opiekę nad klientem w tym szeroko pojęte konsultację, pomoc i szkolenia.